Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
03-06-2008 11:56
Защо мъжете изневеряват
Повече от половината мъже са изневерявали на своите партньорки поне веднъж и въпреки намаляващата консервативност на обществото то гледа "през пръсти" на този факт, докато изневярата на жените се обсъжда и критикува много по-остро.Това е заключението на британски социолози, интервюирали повече от 5000 представители на двата пола на различна възраст. още »
03-06-2008 11:11
Не е нужна диета, за да намалите няколко калории
Ако се налага да свалите няколко сантиметра от обиколката си, значи е време да намалите и няколко калории от тези, които всеки ден поглъщате. Но не е необходимо да го правите чрез ограничаваща диета. още »
03-06-2008 08:09
Консервантите правят децата хиперактивни
Храните и напитките, съдържащи консерванти и изкуствени оцветители, могат да повлияят на детското поведение, развивайки хиперактивност, предаде ИТАР-ТАСС. При хиперактивност децата изпитват дефицит на внимание и не са способни да се концентрират над изучавания материал. още »
02-06-2008 11:10
Лятната отпуска - почивка или нов стрес?
На прага на всяко лято всички се замислят за по-продължителна почивка, по възможност по-далеч от дома. Желанието ни, разбира се, винаги е да успеем да си починем пълноценно. още »
02-06-2008 07:46
Мляко в детска възраст за здрави кости
Млякото е полезно не само за здрави зъби, но и за продължителна защита на детето от остеопороза в по-зряла възраст, предаде ИТАР-ТАСС. Британски епидемиолози от Университета Саутхемптън са открили, че редовната консумация на мляко в детството предотвратява заболявания на ставите след десетилетия. още »
01-06-2008 18:31
Хората с голяма активност на хормона IGF-1 живеят по-дълго
Хората с по-голяма активност на хормона IGF-1, известен още като инсулинов фактор на растежа 1, изглежда имат по-голяма продължителност на живота и по-малък риск от сърдечни заболявания, заявиха холандски изследователи, цитирани от ЮПИ. IGF-1 е сходен по своята структура с инсулина, който играе важна роля за растежа в детството и продължава да има анаболен ефект в зряла възраст. още »
01-06-2008 16:37
Плодовете и зеленчуците намаляват риска от белодробен рак при пушачите
Три порции плодове и зеленчуци дневно и чаша зелен или черен чай могат да предпазят пушачите от развитието на рак на белите дробове, съобщи "Сайънс дейли", позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от Калифорнийския университет. Авторите на изследването установили, че хората, които пушат, са изложени на по-малък риск от развитието на злокачественото заболяване, ако приемат големи количества от естествените химикали, наречени флавоноиди. още »
01-06-2008 11:54
Почивката е от значение за психичното здраве
Вземането на отпуск - откъсването от работата и ежедневните грижи, дава възможност за развлечения и отдих, но освен това е от полза за психичното здраве, заяви американски експерт, цитиран от ЮПИ. Д-р Мънроу Кълъм, психиатър и невролог от Югозападния медицински център към Тексаския университет в Далас, увери, че мозъкът трябва от време на време да почива. още »
31-05-2008 13:25
Нова технология може да помогне за ранно откриване на рак
Нова технология за създаване на изображения с магнитен резонанс може да помогне за ранно откриване на рак и бързо да прогнозира дали лекарствата за унищожаване на туморите действат, предадоха Ройтерс и Би Би Си, като цитират публикация в сп. "Нейчър". още »
31-05-2008 10:10
Средиземноморската диета помага срещу диабет
Средиземноморската диета, в която преобладават плодовете и зеленчуците, освен сърдечносъдови болести предотвратява и диабет, съобщиха испански учени, цитирани от Ройтерс. Изследването на екипа от университета на Навара, публикувано в Бритиш медикал джърнъл, показва, че хората, които следват средиземноморски начин на хранене, развиват диабет тип 2 с 83% по-рядко. още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.2159GBP12.4732
JPY1001.1690USD11.2481
CAD11.2278EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers