Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
30-06-2008 08:13
Отслабване след бременност
За всяка жена раждането на детето е не само нови усещания в живота, но и огромно изпитание в емоционален и физически план. Малко са жените, които спокойно понасят промените, извършващи се в тялото им през бременността и след раждането. още »
29-06-2008 20:12
4 доказани рецепти за плосък корем
Натрупването на мастна тъкан в областта на корема не е просто естетически дефект. Доказано е, че именно излишните килограми в областта на кръста са най-вредни за здравето и са предпоставка за сериозни заболявания. още »
29-06-2008 14:16
Витамин D помага срещу хронична болка в гърба
Хората, страдащи от хронична болка в гърба, могат да разрешат проблема си с допълнителна дневна доза витамин D, съобщи "Сайънс дейли", позовавайки се на проучване на американски специалисти. Стюарт Лийвит и колегите му от университета на Илинойс анализирали данните от 22 клинични изследвания на пациенти с болка. още »
29-06-2008 12:22
Рискът от смърт нараства с увеличаването на обиколката на талията
Големият корем е свързан с риск от смърт дори за хората с нормално тегло, сочат резултатите от американско изследване, цитирани от Ройтерс. Хората трябва да следят не само данните за телесното си тегло, но и тези за обиколката на талията си, заяви главният автор на изследването д-р Анемари Костър от Американския национален институт по стареенето. още »
29-06-2008 11:16
Портативно електронно устройство предотвратява пристъпа на мигрена
Американски изследователи са разработили електронно устройство, което предотвратява пристъпа на мигрена, преди той да започне, предаде ЮПИ.Устройството, създадено от невролога д-р Юсеф Мохамад и колегите му от Медицинския център към Държавния университет на Охайо в град Кълъмбъс, е безопасно и ефикасно. още »
28-06-2008 20:26
За затлъстелите мъже има по-малък риск от развитие на херния
Затлъстелите мъже и мъжете с наднормено тегло са с по-малък риск от развитие на ингвинална (слабинна) херния в сравнение с мъжете с по-слаба фигура, сочат резултатите от многогодишно шведско изследване, цитирани от Ройтерс. То обхванало близо 7 500 мъже в Швеция, чието здравословно състояние било проследено в разстояние на 34 години. още »
28-06-2008 17:18
Индийското къри съдържа голямо количество наситени мазнини
Британското списание "Which?" е изчислило калориите, съдържанието на захар, наситени мазнини и сол в китайски и индийски храни и пици за вкъщи и е установило, че една порция къри дава 3 г повече от препоръчваната доза наситени мазнини за цял ден, предаде Би Би Си. Групи за защита на правата на потребителите настояват храните за вкъщи да са придружени с по-точна информация за съдържанието им. още »
28-06-2008 10:50
Нискомаслената диета полезна за сърцето, колкото и Средиземноморската
След прекаран инфаркт спазването на нискомаслена или Средиземноморска диета е еднакво благоприятно за здравето на сърцето, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета на Вашингтон. И двете диети осигуряват еднакви количества протеини, въглехидрати, холестерол, както и нездравословните наситени мазнини. още »
27-06-2008 14:43
Какво да похапваме през лятото
Отдавна е известно, че всеки годишен сезон предполага и промени в основните храни, които употребяваме.Така например, в топлото време отпада необходимостта от затопляне на организма. още »
26-06-2008 20:08
Кафето и чаят намаляват риска от инсулт сред мъжете пушачи
За мъжете, които пушат и пият кафе или чай, рискът от инсулт е по-малък, сочат резултатите от шведско изследване, цитирани от Ройтерс. Консумацията на кафе и чай може потенциално да намали риска от инсулт, защото тези напитки имат свойства на антиоксиданти, заяви д-р Сузана Ларсон от института Каролинска в Стокхолм. още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.2008GBP12.4845
JPY1001.1522USD11.2425
CAD11.2325EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers