Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
08-07-2008 08:15
Зеленият чай помага на сърцето
Зеленият чай може да ни помогне да запазим флексибилността на артериите, давайки по този начин възможност за устояване напрежението от непрекъснатите промени в артериалното налягане. При ултразвуково изследване се установява по-значителна дилатация след редовна консумация на чай, а не на разредена кофеинизирана напитка или дори гореща вода. още »
07-07-2008 15:01
Бременните жени не трябва да избягват физическите упражнения
Само преди няколко години бременните жени бяха съветвани да не се движат много. Сега е известно, че подходящите физически упражнения подобряват общото състояние на бъдещите майки, засилват сърдечносъдовата система и стимулират кръвообращението, предаде ДПА, като цитира председателя на Германската асоциация на гинеколозите със седалище Мюнхен. още »
07-07-2008 10:42
10 начина да свалите 5 кг
Независимо дали ви се вярва или не, някои много малки, но на място, промени в храненето и начина на живот могат да ви помогнат да промените теглото си. Предлагаме ви 10 такива начини, които ще ви помогнат да отслабнете без нужда от диети или особени лишения. още »
04-07-2008 20:10
Раждането с цезарово сечение увеличава риска от астма при децата
Бебетата, родени с цезарово сечение, са с по-голям риск от развитие на астма в сравнение с другите новородени, сочат резултатите от норвежко изследване, цитирани от Ройтерс. Екип под ръководството на д-р Мете Толанес от университета на Берген е изследвал методите на раждане при над 1. още »
04-07-2008 19:22
Строгата атмосфера в училище подтиква възпитаниците към пушене
Учениците в гимназиите, които се отнасят с по-голяма загриженост към възпитаниците си и средата в тях, пушат много по-малко от връстниците си в училищата със строги изисквания, съобщи Ройтерс. Отношението на учениците към училището и качеството на връзката им с преподавателите са фактори, които влияят върху избора на подрастващите дали да пропушат, особено при момчетата. още »
04-07-2008 16:35
Динята е естествена виагра
Яденето на диня увеличава по естествен начин либидото на мъжа, сякаш той е взел таблетка "Виагра", предаде Прес асосиейшън, като цитира американско изследване. Ръководителят на изследването д-р Бхиму Патил и колегите му от тексаския университет A&M са открили, че динята съдържа в големи количества органичното съединение цитрулин, което разширява кръвоносните съдове както виаграта и може да е полезно за мъже, които имат проблеми с ерекцията. още »
04-07-2008 09:46
Зеленият чай пази сърцето
Няколко чаши зелен чай на ден могат да помогнат за предпазването от сърдечносъдови заболявания, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от изследване на гръцки специалисти. Изследователите от Института по медицина в Атина са установили, че напитката подобрява кръвообращението, както и способността на артериите да се отпускат. още »
03-07-2008 21:07
Закуските в малки пакети карат хората да ядат повече
Логично е закуските в големи пакети да карат хората да ядат повече. Ново изследване на холандски учени показва, че все по-популярните малки пакети с пържени картофки, курабийки и бисквити също карат хората да ядат повече, съобщи в. още »
03-07-2008 09:40
Децата не трябва да мият зъбите си след всяко хранене
Децата не трябва да мият зъбите си след всяко хранене, въпреки че от десетилетия специалистите препоръчват обратното. Резултатите от ново изследване показват, че от прекаленото миене на зъбите може да има повече вреди, отколкото ползи, пише в. още »
02-07-2008 08:03
Нездравословното хранене на майката през бременността вреди на детето
Жените, които през бременността си и докато кърмят консумират нездравословни храни като бисквити и чипс, могат да причинят трайни вреди върху здравето на децата си, съобщи Би Би Си, позовавайки се на резултатите от проучване на специалисти от Кралския ветеринарен колеж в Лондон. В изследване с мишки учените установили, че при потомците на животните, хранени с мазни и преработени храни, нивата на мазнините в кръвта и около основните органи са високи дори в по-късна възраст. още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.2019GBP12.4789
JPY1001.1578USD11.2476
CAD11.2354EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers