Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
17-07-2008 16:51
Три популярни диети с еднакъв ефект върху отслабването
Резултатите от дългосрочно проучване върху три различни популярни диети показват, че те оказват сходен умерен ефект върху отслабването, докато ползите от тях върху здравето се различават, предаде Ройтерс. За 2-годишния период на изследването участниците, подложени на нискомаслена, Средиземноморска и предимно вегетарианска разновидност на нисковъглехидратната диета "Аткинс" отслабнали съответно с 3,3 килограма, 4,6 килограма и 5,5 килограма. още »
17-07-2008 08:20
Косопадът: могат ли козметичните и лечебни продукти да помогнат
Всяка жена иска да има хубава коса и е готова да полага максимални усилия за нейното поддържане. Окапването на косата е наистина голям проблем, който може да стресира всяка един от нас. още »
15-07-2008 17:52
Бременните жени трябва да внимават с фъстъците
Ежедневната консумация на фъстъци при бременните увеличава с 50 процента опасността детето да има астма, съобщи Ройтерс, позовавайки се на холандски учени. Умереното количество фъстъци изглежда няма негативен ефект върху зародиша. още »
15-07-2008 14:45
30-те най-полезни храни - II част
Продължава от тук.16. още »
15-07-2008 12:20
30-те най-полезни храни
Много диетолози са се опитвали да направят подробен списък с храни, които могат да се посочат като най-полезни за здравето. Предлагаме ви един, създаден от специалистите от ediets. още »
15-07-2008 08:20
Плодовият сок повишава риска от диабет
Жените, които искат да се предпазят от диабет тип 2, трябва да консумират листни зеленчуци и плодове, но да избягват плодовия сок, съветват авторите на изследване от университета Тюлейн, цитирани от Ройтерс. За целите на проучването си специалистите анализирали данните от продължило 18 години изследване, обхванало 71 346 медицински сестри в САЩ. още »
14-07-2008 20:42
Откриване на обновена клиника в "Майчин дом"
На 15 юли, в 11.30 ч. още »
14-07-2008 19:48
Качественият сън през нощта подобрява паметта
Добрият сън през нощта оказва голямо влияние върху функциите на мозъка на следващия ден, съобщи Би Би Си, позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета на Женева.Авторите на изследването обясняват, че сънят заздравява връзките между комуникиращите си нервни клетки - процес, за който се смята, че е в основата на паметта и ученето. още »
13-07-2008 17:08
Диабетът е свързан с мъжкото безплодие
Диабетът има директен ефект върху мъжката плодовитост, въпреки преобладаващото мнение, че ефектът от него върху репродуктивните способности на мъжете е малък, заяви северноирландски учен, цитиран от ЮПИ.Д-р Кон Малидис от университета Куинс в Белфаст поясни, че увеличаването на броя на диабетиците, диагностицирани в млада възраст, е съвпаднало с тревогите около мъжката плодовитост в целия свят. още »
13-07-2008 15:07
Шоколадът на закуска помага за отслабване
Любителите на шоколада, които искат да отслабнат, със сигурност ще се зарадват на добрата новина, че не трябва да се отказват от него, а да го похапват на закуска, пише в. "Дейли експрес". още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.2019GBP12.4789
JPY1001.1578USD11.2476
CAD11.2354EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers