НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
CDBurnerXP 4.1.2.768
Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 8.0.0.445 Beta
Ubuntu 8.10 Alpha 3
Ashampoo WinOptimizer 5.05
SecureCRT 6.0.3
Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 8.0.0.445 Beta
Ubuntu 8.10 Alpha 3
Ashampoo WinOptimizer 5.05
SecureCRT 6.0.3
гласувайте за нас
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели
Здраве
12-05-2008 07:57
Наргилето завладя американските студенти

Все повече американски студенти свикват с наргилето, установиха учени от Университета на Вирджиния. Изследователите констатираха, че младежите все още не осъзнават опасността от този начин на пушене и неговите последици за здравето. още »
11-05-2008 14:26
Ябълките предпазват от атеросклероза

Данните от изследване на специалисти от университета на Монпелие, Франция, показват, че ябълките и ябълковият сок оказват същия благоприятен ефект върху сърдечносъдовата система като гроздето и сокът от него, съобщи ЮПИ. Авторите на проучването са установили още, че при преработването на плода в сок се повишава биодостъпността на естествените съединения и антиоксиданти, които се намират в целия плод. още »
11-05-2008 10:57
Мястото на децата в колата е в центъра на задните седалки
Поставянето на детските седалки в колата в центъра на задните места може да намали риска от нараняване на бебетата и малките деца наполовина, сочи изследване.Базирайки се на данни от катастрофи в 16 американски щата, изследователите стигат до извода, че децата под 3 години е с 43% по-малко вероятно да бъдат наранени, ако са настанени в центъра на задните седалки, отколкото на страничните места. още »
10-05-2008 17:54
Солариумите повече вредят, отколкото помагат

"Солариумите повече вредят, отколкото помагат", каза д-р Петьо Брезоев от Българското дерматологично дружество по време на представянето на Националната кампания за превенция на рака на кожата."В соларните лампи има много повече UVA лъчи и заради това се ускорява състаряването на кожата и съответно се увеличава рискът от раково заболяване", посочи Брезоев. още »
10-05-2008 13:13
Отказването на цигарите веднага подобрява здравето

Отказването от вредния навик бързо подобрява здравето, твърдят учени от Харвардското медицинско училище в Бостън.Според резултатите от тяхното изследване, в което са участвали повече от 100 000 жени, няколко месеца след отказването от вредния навик в работата на органите и системите на организма се забелязва значително подобрение. още »
09-05-2008 20:20
Психолози реабилитираха детските видеоигри

Видеоигрите с преследвания не превръщат децата в откачени и жадни за кръв убийци, твърдят учени от Харвард след двегодишно изследване, съобщи Ей Би Си. Според тях притесненията на родителите, че видео игрите предразполагат към насилие, са напразни. още »
09-05-2008 16:03
Растенията в офисите са полезни за здравето

Саксиените растения в служебните помещения са полезни за здравето на работещите в тях, като намаляват броя на взетите болнични, съобщи в. "Дейли телеграф". още »
09-05-2008 14:50
Учени откриха начин да диагностират рак в ранен стадий

Умни частици полимерен гел пресяват редки протеини от кръвта и по този начин позволяват да се открие рак в ранен стадий, съобщи сп. "Ню сайънтист". още »
09-05-2008 10:55
Компенсирането на преяждането със строги диети е много вредно

Редуването на преяждане със строги диети може да съкрати живота с 25 процента, съобщи Би Би Си. Това са установили учени в Шотландия. още »
08-05-2008 15:01
Спанакът прави хората по-силни

Прочутият анимационен герой Попай Моряка с право е похапвал спанак за по-силни мускули, пише в. "Сън", позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета "Рътгърс" в Ню Джърси, САЩ. още »
Новините в категория "Здраве" от последните 10 дни
Петък - 25.07.2008
Четвъртък - 24.07.2008
Сряда - 23.07.2008
Вторник - 22.07.2008
Понеделник - 21.07.2008
Неделя - 20.07.2008
Събота - 19.07.2008
Петък - 18.07.2008
Четвъртък - 17.07.2008
Сряда - 16.07.2008
новините днес



времето / хороскоп
валута
| CHF | 1 | 1.2019 | GBP | 1 | 2.4789 | ||
| JPY | 100 | 1.1578 | USD | 1 | 1.2476 | ||
| CAD | 1 | 1.2354 | EUR | 1 | 1.9558 |
анкета
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers


