Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
31-05-2008 13:25
Нова технология може да помогне за ранно откриване на рак
Нова технология за създаване на изображения с магнитен резонанс може да помогне за ранно откриване на рак и бързо да прогнозира дали лекарствата за унищожаване на туморите действат, предадоха Ройтерс и Би Би Си, като цитират публикация в сп. "Нейчър". още »
31-05-2008 10:10
Средиземноморската диета помага срещу диабет
Средиземноморската диета, в която преобладават плодовете и зеленчуците, освен сърдечносъдови болести предотвратява и диабет, съобщиха испански учени, цитирани от Ройтерс. Изследването на екипа от университета на Навара, публикувано в Бритиш медикал джърнъл, показва, че хората, които следват средиземноморски начин на хранене, развиват диабет тип 2 с 83% по-рядко. още »
30-05-2008 20:41
Гинко билоба помага при витилиго
Гинко билоба дава обещаващи резултати в борбата с кожния проблем витилиго, съобщават специалисти от университета на Торонто, цитирани от Ройтерс. Авторите на изследването тествали няколко природни здравни продукта и установили, че приемането през устата на гинко билоба и прилагането на аминокиселината L-фенилаланин заедно с излагане на светлина, действат най-добре при витилиго. още »
30-05-2008 17:41
Медът влияе добре и на зрението
Днес, когато мнозина работят продължително време на компютър, в края на работния ден в резултат на силната умора очите се покриват с мрежа от видими кръвоносни съдове, а погледът става замъглен. За да подобрите своето зрение и да се предпазите от вредните въздействия, трябва редовно да употребявате мед, твърдят френски диетолози: "Медът е натурален продукт, който е незаменим източник на вещества, необходими за нормалната работа на ретината". още »
30-05-2008 10:01
Чашка какао на ден пази сърцето
Флавоноидите, които се съдържат в чая, червеното вино, плодовете и зеленчуците, проявяват своите най-силни кардиозащитни свойства в какаото, предаде ИТАР-ТАСС.Германски учени от Университета в Аахен са определили, че именно какаото помага на кръвоносните съдове по-добре да функционират и предотвратява сърдечно-съдови болести. още »
29-05-2008 17:57
Откажете цигарите с видеигра!
Компанията "Нинтендо" ще разработи видеоигра, базирана върху метода на британеца Алън Кар, който с книгите и клиниките си е помогнал на над 10 милиона пушачи да откажат цигарите, съобщи Франс прес.В рамките на тази интерактивна игра пушачите предоставят подробности за навиците си да пушат и избират треньор, който ще им помогне да приложат метода Кар. още »
28-05-2008 10:47
20 мита за начините на отслабване
Проблемът за наднорменото тегло е един от най-актуалните здравни проблеми днес. Онова, което специалистите наричат потребителска треска за по-качествени продукти, води неусетно до все по-честата употреба на висококалорична храна. още »
28-05-2008 10:01
Не взимайте повече от 6 лекарства едновременно
Днес в аптеките все повече лекарства се купуват без рецепта и хората по-често от преди прибягват до самолечение. Затова и логично възниква въпросът има ли полза от шепата таблетки, приемани без предписание от лекар?Като правило на по-възрастните хора и на хронично болните се налага да приемат по няколко лекарства едновременно. още »
28-05-2008 07:41
Британците не броят калориите в алкохола
Средностатистическият любител на чашката във Великобритания поглъща допълнително 3000 калории на седмица с алкохола, без да си дава сметка за това, пише в. "Сън". още »
27-05-2008 20:18
Видеоигрите задоволяват необходимостта на мъжете да завладяват
Мъжете са в състояние часове наред да играят видеоигри, защото те задоволяват нуждата им да завладяват, пише в. "Сън", позовавайки се на резултатите от изследване на американски специалисти. още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.2008GBP12.4845
JPY1001.1522USD11.2425
CAD11.2325EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers