Новините днес
Култура Спорт Общи Коментари Интернет Медии Прокуратура Екология Добрите новини
Икономика Пари Download Храна Туризъм Кино Криминално Религия БГ Шоубизнес
Технологии У нас Преглед на печата Автомобили Индустрия Музика Любопитно Business Вицове
Финанси По света Интервюта Комуникации Земеделие Книги Бедствия ЦСКА Мода
НОВИНИТЕ ДНЕС
реклама
downloads
гласувайте за нас
Гласувайте за Новините днес
Архив
национална кампания
Още футбол
приятели




Варна Спорт

Здраве
14-05-2008 20:03
Младост и красота по източен образец
В съвременната козметика все по-често се използват източноазиатските методи. Народите от Далечния изток наистина си имат свои уникални тайни за запазване на красотата и младостта. още »
14-05-2008 10:44
9 правила за успешно отслабване
Многобройните наблюдения показват, че след приключването на строгите диети теглото при повечето хора много бързо се възстановява, а при някои дори надхвърля предишните рамки. Има много съвети за това как да не се стигне до този така нежелан резултат. още »
14-05-2008 07:57
Над 2 милиона от американските тийнейджъри са депресирани
Повече от два милиона тийнейджъри в САЩ са страдали от сериозни пристъпи на депресия през миналата година, сочи изследване на федералното правителство, цитирано от Ройтерс. Средно 8,5% от юношите на възраст 12-17 години имали пристъп на депресия през изминалата година, предаде Административната служба за злоупотреба с медикаменти и психично здраве. още »
13-05-2008 20:49
Виаграта предпазва сърцето
Хапчетата срещу полова немощ виагра могат да имат защитен ефект за сърцето у хора, засегнати от често срещана форма на мускулна дистрофия, сочат резултатите от канадско изследване, цитирани от Ройтерс и Франс прес. Изследователите дали сиденафил - активна съставка в лекарството виагра, на мишки, засегнати от животинска версия на мускулна дистрофия. още »
13-05-2008 11:34
Какаото сваля кръвното налягане
Богатите на какао храни помагат за понижаване на кръвното налягане, но чаят няма такова действие, съобщи ДПА, позовавайки се на германски учени. Резултатите от изследването на лекари от университетската болница в Кьолн показват, че е добре храната да съдържа богати на феноли какаови продукти, като черен шоколад, вместо някои висококалорични десерти или млечни продукти. още »
13-05-2008 10:01
Съдържанието на витамини в хранителните продукти намалява
Хранителните продукти днес не могат да задоволят нуждата на човека от витамини и микроелементи, тъй като количеството на полезни вещества в тях непрекъснато намалява. Тази извод се налага от данните, представени от Министерството на земеделието на САЩ, цитирани от АМИ-ТАСС. още »
13-05-2008 08:06
Виаграта защитава сърцето
Виаграта, известна с ефекта си срещу мъжката импотентност, има защитен ефект и върху сърцето на мишки, засегнати от мускулна дистрофия. Това сочат разработки на канадски учени, които откриват път за възможно лечение с този медикамент и при хора. още »
12-05-2008 20:59
Кърмата предпазва детето от рак на гърдата
Жените, които са били кърмени като бебета, са по-малко застрашени от рак на гърдата, установи американско изследване, цитирано от Ройтерс. Рискът от рак на гърдата при къремните жени е със 17% по-нисък. още »
12-05-2008 13:04
Козметика срещу стреса
Студът, вятърът, недостигът на витамини, въздухът от климатиците - всички тези фактори представляват стрес за кожата. Преживявайки всички това през зимата, тя несъмнено се нуждае от помощ, за да се върне към нормалния си живот през пролетта. още »
12-05-2008 11:02
Бъдете оптимисти, за да сте здрави
Много изследвания доказват, че оптимизмът е наистина от полза за здравето. Според някои резултати: най-песимистично настроените хора страдат около 3 пъти по-често от артериална хипертония; колкото по-често човек изпитва положителни емоции, толкова по-ниско е неговото кръвно налягане; най-песимистичните развиват 2 пъти по-често сърдечни заболявания. още »
новините днес
времето / хороскоп
валута
CHF11.1992GBP12.4598
JPY1001.2037USD11.2668
CAD11.2694EUR11.9558
анкета
Какво мислите за оставката на Румен Петков?
Точно навреме
Дори закъсня
Нямаше нужда от нея
реклама
виц на деня
Ако на Титаник не беше Леонардо ди Каприо, а Брус Уилис, то нямаше да потъне Титаник, а айсберга.
BG-News Toolbar
2006 - 2008 © BG-News.org
Създаден от bW.developers